BonusDrive

We gaan helaas stoppen met BonusDrive en de app. Op deze pagina vind je meer informatie en de veelgestelde vragen over het stoppen van de app en het veiligstellen van jouw tegoedbonnen.

Vrouw belt thuis auto

BonusDrive stopt

Heb je vragen het gebruik van de app of je tegoedbonnen nu de BonusDrive app gaat stoppen? Vind het antwoord op je vraag hier.

  • Waarom stoppen jullie met de BonusDrive app?

    BonusDrive was een pilot. We hebben hiermee getest of klanten de app gebruikten en waardeerden. Hoewel er een groep gebruikers actief en positief was, was dit een te klein aantal om de app voort te zetten. Daarom hebben we besloten de app te stoppen.

  • Hoe lang kan ik nog ritten opnemen?

    Je kunt nog ritten opnemen tot 2 januari. Daarna worden er geen ritten meer opgenomen. Je kunt je oude ritten nog inzien en je kunt tot eind februari nog bij je tegoedbonnen, daarna niet meer. Zorg dus dat je deze buiten de app opslaat (maak een screenshot).

  • Wanneer stoppen jullie de BonusDrive app?

    De app stopt op 2 januari. Dit betekent dat vanaf dat moment geen nieuwe ritten meer kunt zien, alleen de oude. Wij raden je aan de app dan ook te verwijderen van je telefoon. Zorg wel dat je eerst een screenshot hebt genomen van je tegoedbonnen.

  • Kan ik dan nog wel mijn ritten zien?

    De ritten die je voor 2 januari hebt gemaakt kun je nog zien tot eind februari. Vanaf 2 januari worden er geen nieuwe ritten meer opgenomen. Wij raden je aan de app dan ook te verwijderen van je telefoon. Zorg wel dat je voordat je dat doet een screenshot hebt genomen van je tegoedbonnen.

  • Kan ik mijn tegoedbonnen nog gebruiken als de app gestopt is?

    Ja, maar vanaf eind februari kun je niet meer in de app. Wij adviseren je om voor die tijd een screenshot te nemen van je tegoedbonnen. Deze kun je dan, volgens de voorwaarden van de tegoedbon, nog gebruiken. 

  • Kan ik mijn tegoedbonnen nog zien als de app gestopt is?

    Ja, maar let op: vanaf eind februari 2024 kun je niet meer in de app. Dus zorg ervoor dat je voor eind februari een screenshot maakt van je tegoedbonnen. Dan kan je ze nog gebruiken zolang de tegoedbon geldig is.

  • Wat gebeurt er met mijn ritgegevens?

    Je (rit)gegevens worden volgens de privacyvoorwaarden bewaard. Uiterlijk 12 maanden nadat de app stopt, worden je gegevens geanonimiseerd.

Algemene vragen BonusDrive

Kom je ergens niet uit in de app? Check hier de veelgestelde vragen en vind het antwoord op je vraag. 

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mijn account verwijder?

    Als je ervoor kiest om je account te verwijderen, worden al je persoonlijke gegevens gewist in overeenstemming met de AVG. Je kunt dan niet meer inloggen in de applicatie en je moet een nieuw account aanmaken als je de applicatie weer wilt gebruiken. 

  • Welke softwareversie heb ik nodig op mijn telefoon?

    • iOS: De app werkt op de huidige softwareversie min 2, dus als iOS (Apple) nu softwareversie 16 heeft, dan werkt de app goed op softwareversie 4 en hoger.
    • Android: De app werkt op de huidige softwareversie min 2, dus als Android nu softwareversie 12 heeft, dan werkt de app goed op softwareversie 10 en hoger.
  • Wat doen jullie met de gegevens die jullie verzamelen?

    Als je je toestemming in de App geeft, ga je ermee akkoord dat wij je persoonsgegevens continu verzamelen en beoordelen via de geopende of afgesloten App met als doel:

    • Je te helpen een veiligere bestuurder te worden, onder meer door je voortdurend feedback te geven over je rijstijl en je te stimuleren je rijgedrag te verbeteren met beloningen en trainingen op maat.
    • Informatie te kunnen geven over de app en het gebruik van de app.
    • Voor data-analyses en productinnovatie.
  • De app is gecrasht, wat moet ik doen?

    Als de app crasht ligt dat meestal aan de optimalisatie van de batterij. Zorg ervoor dat je niet alleen de batterijbesparing uitschakelt, maar ook de batterijoptimalisatie voor de BonusDrive app. Is dat niet de oorzaak? Check dan of het aan een van de volgende punten ligt:

    • Beschikbare ruimte op je smartphone
    • Aantal geïnstalleerde apps
    • Energiebesparingsmodus aan

    Werkt de app nog steeds niet? Je kunt ons helpen bij het vinden ervan door ons enkele gegevens verstrekken, zoals het merk van je smartphone, de versie van het besturingssysteem, de versie van de app en je gebruikersnaam. Deze gegevens kunnen ons helpen bij het oplossen van het probleem. 

  • Waarom vraagt de app me zo vaak om toestemming? En wat als ik geen toestemming heb gegeven?

    Om je ritten te kunnen registreren hebben wij toegang nodig tot je gps en de sensoren van je telefoon en daarvoor moet je ons toestemming geven. Zonder die toestemming kunnen we je rijgedrag niet meten en analyseren. Het is nodig om toestemming te geven dat de app altijd op de achtergrond je bewegingen bijhoudt. Als je ‘alleen bij gebruik van de app’ toestemming geeft, werkt de app niet goed.

    Als je geen toestemming hebt gegeven kan het zijn dat bepaalde functies niet goed werken. Als je bijvoorbeeld geen toestemming hebt gegeven voor gps kun je geen ritten registreren. Je moet dat aanpassen in de instellingen van je telefoon.

  • Ben ik traceerbaar voor de politie als ik te hard rijd?

    Je geregistreerde ritten en je gegevens worden niet gebruikt voor snelheidscontroles en verkeersboetes.

  • Wat gebeurt er als ik mijn telefoon kwijtraak of vervang of een update uitvoer?

    Als je je eenmaal hebt aangemeld, kun je met je inloggegevens op elke telefoon inloggen op je account en krijg je toegang tot al je gegevens.

  • Ik zie de hele tijd de melding "BonusDrive - Drive sensing in progress". Hoe zet ik dat uit?

    Dit is alleen voor Android telefoons. Je kunt dit uitzetten door naar ‘Instellingen’ te gaan, klik op ‘Meldingen’, klik op ‘Meldingen weergeven’, dan op ‘Melding categorie’, klik op ‘Chanel name’ en zet het uit.

    Let op: Schakel niet al je notificaties uit, maar alleen deze bij ‘Chanel name’!

  • Ik weet mijn inloggegevens niet meer, dus ik heb een nieuw account aangemaakt. Kunnen jullie twee accounts samenvoegen?

    Dat kan helaas niet. Als je je wachtwoord bent vergeten is er de functie 'Wachtwoord vergeten?'.

  • Ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet

    Klik op de link 'Wachtwoord vergeten?', voer je e-mailadres in en klik op 'Versturen'. Er wordt dan meteen een code om je wachtwoord te resetten naar je e-mailadres verstuurd.

Badges, challenges en teamchallenges

  • Wat zijn badges?

    Een badge kun je verdienen. Om een badge te verdienen moet je opdrachten uitvoeren waarmee je je rijstijl verbetert.

  • Hoe zie ik badges in de app?

    Badges krijg je met een goede rijstijl. Het zijn ronde afbeeldingen. De voortgang kun je zien aan de cirkel. De badge is eerst grijs, heb je de badge verdiend dan is de badge oranje.

  • Krijg ik een beloning als ik een badge heb verdiend?

    Nee, je krijgt niet gelijk een beloning. Badges kunnen wel gebruikt worden voor challenges. 

  • Wat zijn challenges?

    Met challenges kun je beloningen verdienen of winnen. De badges zijn hier belangrijk voor. Voor iedere challenge worden verschillende badges/opdrachten geselecteerd. Er zijn twee type challenges:

    • Challenges waarmee je beloningen kunt verdienen (zolang de voorraad strekt)
    • Challenges waarmee je beloningen (prijzen) kunt winnen 
  • Wat is een challenge waarmee ik een beloning kan verdienen?

    Bij sommige challenges kun je badges verdienen. Met die badges kun je vervolgens direct een beloning claimen. De beloningen zijn beperkt beschikbaar, dus zorg ervoor dat je op tijd bent om een beloning te claimen! 

    Je kunt in de app altijd zien hoeveel beloningen er nog beschikbaar zijn. 

  • Wat is een challenge waarmee ik beloningen kan winnen?

    Bij sommige challenges kun je beloningen winnen. Bij de challenges waarmee je beloningen kan winnen, krijg je in tegenstelling tot de challenges waar je beloningen kunt verdienen, niet direct automatisch een beloning. Er worden namelijk winnaars getrokken als de challenge is afgelopen.

  • Wat zijn teamchallenges?

    Teamchallenges doe je samen met anderen en tegen anderen. Om mee te doen, moet je je opgeven en een team kiezen. Vanaf het moment dat je je opgeeft doe je mee en tellen jouw ritten voor de challenge. 

  • Moet ik iets doen om mee te doen aan teamchallenges?

    Ja, je moet je opgeven voor zo'n teamchallenge in de app en een team kiezen. 

  • Hoe zie ik teamchallenges in de app?

    Er is een apart scherm waar je alle informatie vindt: een beschrijving van de challenge, het aantal teams, de deelnemers, aantal dagen tot het einde van de challenge, jouw voortgang en dat van de andere deelnemers en hoe je team het doet. 

  • Kan ik beloningen winnen met deze teamchallenges?

    Ja, je kunt een beloning winnen door mee te doen en het beter te doen dan andere deelnemers en teams. 

Score en trainingen

  • Wat zijn trainingen?

    Trainingen zijn individuele taken. Je krijgt de training om je rijstijl te verfijnen. Als je bijvoorbeeld vaak te hard rijdt, krijg je een training die je helpt om dit aan te passen. Iedere training bestaat uit een aantal adviezen en opdrachtjes. 

  • Hoe zie ik trainingen in de app?

    Trainingen zie je als een ronde afbeelding met een cirkel eromheen die aangeeft hoe ver je bent met de training. Is de cirkel helemaal vol, dan is je training afgerond. Onder elke training staat een lijst met alle onderdelen van de training en hoe ver je ermee bent. 

  • Kan ik beloningen verdienen met trainingen?

    Met trainingen verdien je geen beloningen, maar hierdoor verbetert je score wel.

  • Wat levert de beste/perfecte score op?

    Als je veilig en verantwoord rijdt, je houdt aan de maximumsnelheid en aan de verkeersregels en je telefoon niet gebruikt tijdens het rijden, levert je dat doorgaans de beste rijscore op.

  • Waarvoor dient het onderdeel "Mijn score verbeteren"?

    Nadat we je rijgedrag hebben beoordeeld en hebben bepaald wat de grootste negatieve invloed op je score heeft, geven we je advies over hoe je je score kunt verbeteren. Er wordt je een passende training aangeboden.

    Bij de training krijg uitleg en tips over hoe je je rijgedrag kunt verfijnen, waarna je een aantal opdrachten uitvoert om je score te verbeteren.

  • Wat geeft het radardiagram weer?

    In het radardiagram zie je de belangrijkste rijgewoontes die van invloed zijn op je score en je huidige score voor alle rijgewoontes afzonderlijk.

    Hoe lager je resultaten in elk van deze gevallen, des te dichter ligt de grafiek bij het middelpunt. Hoe beter je resultaten, des te dichter ligt de grafiek bij de rand van het diagram. Aan de hand van deze score kun je je rijgewoontes vergelijken en nagaan op welke punten je jezelf kunt verbeteren. Lekker overzichtelijk!

  • Bij de laatste paar ritten haalde ik een goede score, maar de gemiddelde score blijft gelijk

    Je gemiddelde score wordt berekend op basis van je rijgedrag in de laatste week. Het effect van één rit op de gemiddelde score hangt af van de lengte van de rit, het aantal ritten per maand en de mate waarin één enkele score afwijkt van het gemiddelde.

  • Waarom is mijn score zo laag? Volgens mij moet het hoger zijn

    Je rijgedrag wordt geanalyseerd door ingewikkelde algoritmes. Voor de berekening van de score worden te hard rijden, agressief optrekken, remmen en bochten nemen en afleiding door de telefoon (telefoneren en telefoongebruik) gemeten.

    Zo is het negatieve effect op de score groter wanneer je veel te hard rijdt dan wanneer je maar een beetje te hard rijdt, ook al rijd je even vaak te hard. Verder zijn ook de wegcategorie en de rijomstandigheden van invloed op de score. Rijden in het donker heeft bijvoorbeeld een groter negatief effect dan rijden bij daglicht, wanneer het zicht beter is.

  • Wat is de score per rit?

    De score per rit geeft op een schaal van 0 tot 100 aan hoe veilig je rijdt. De score per rit wordt berekend op basis van de volgende rijaspecten: te hard rijden, agressief optrekken, remmen en bochten nemen en afleiding door de telefoon (telefoneren en telefoongebruik). Deze aspecten verhogen de kans op een ongeval en daarom verlagen ze je score als ze tijdens een rit worden geregistreerd. Hoe dichter je score bij 100 komt, hoe veiliger je rijdt. 

  • Wat betekent te hard rijden?

    Er is sprake van te hard rijden als de auto sneller gaat dan de toegestane maximumsnelheid. Om de score te kunnen bepalen meet de app de tijd die je te hard rijdt en hoeveel kilometer per uur je harder rijdt dan de maximumsnelheid. Hoe langer de tijd en hoe hoger de snelheid, des te lager je score.

  • Wat betekent bochten nemen?

    Bij bochten nemen wordt je snelheid gemeten als je door een bocht rijdt. Het nemen van bochten wordt geregistreerd als je snelheid in verhouding tot de hoek van de bocht een veilige waarde overschrijdt.

    Op een ijzige, natte of om een andere reden gladde weg kun je door te hard door de bocht te rijden gemakkelijk van de weg afraken. 

  • Wat betekent afleiding door de telefoon?

    Afleiding door de telefoon houdt twee dingen in: telefoneren en bezig zijn met je telefoon. Je wordt hierdoor tijdens het rijden immers afgeleid van de weg. Hoe lang je telefoneert of bezig bent met je telefoon terwijl de auto in beweging is heeft een negatieve invloed op de score.

    De app kan registreren of een telefoongesprek handsfree wordt gevoerd of via het toestel zelf, maar in beide gevallen wordt het gezien als afleiding. Bezig zijn met de telefoon heeft ook een negatieve invloed op de score, omdat het wordt geregistreerd als het toestel beweegt tijdens het rijden.

  • Welke aspecten van mijn rijgedrag houden jullie bij?

    We houden het volgende bij: optrekken, remmen, bochten nemen, telefoongebruik en snelheid en daarnaast ook tijdstip van de dag, locatie, afstand en wegcategorie.

  • Wat betekent optrekken?

    Bij optrekken wordt gemeten in welk tempo je auto snelheid maakt. We spreken van hard optrekken als de snelheid waarmee je optrekt een veilige waarde overschrijdt. Dit wordt meegewogen in de score.

    In sommige situaties kan hard optrekken onvermijdelijk zijn, maar als het vaker voorkomt kan dat wijzen op agressief rijgedrag, waardoor de kans op verkeersongevallen toeneemt.

  • Wat betekent remmen?

    Bij remmen wordt gemeten hoe snel je auto tot stilstand komt. Wanneer de app een plotselinge daling van de snelheid meet, zelfs bij een lagere maximumsnelheid, wordt dit voor de score geregistreerd als hard remmen.

    Hard remmen kan in bepaalde situaties onvermijdelijk zijn door externe omstandigheden en fouten van andere bestuurders, maar als het vaker voorkomt kan dat wijzen op onoplettend of agressief rijgedrag, waardoor de kans op verkeersongevallen toeneemt.

  • Ik gebruik Google Maps met mijn telefoon in een houder. Beïnvloedt dat mijn score?

    Zolang je telefoon op één locatie is bevestigd en niet zorgt voor afleiding levert dat geen strafpunten op.

Beloningen

  • Hoe kan ik beloningen verdienen?

    Je kunt beloningen verdienen of winnen door mee te doen met challenges en teamchallenges. Voor elke challenge gelden specifieke eisen waaraan je moet voldoen om beloningen te verdienen, maar je moet ook nog een van de snelste of de beste deelnemers zijn, omdat niet iedereen die meedoet ook een beloning wint. Om mee te doen moet je alle vereiste badges halen en ofwel meedoen aan de challenge ofwel je beloning meteen in ontvangst nemen, terwijl je aan de teamchallenges eerst moet meedoen om vooruitgang te boeken. 

    Bij Communicatie-instellingen moet je de optie 'Communicatie over jouw activteiten' inschakelen, zodat je informatie ontvangt over de eerstvolgende mogelijkheden om beloningen te winnen. 

     

  • Ik kan mijn beloning niet claimen/niet meedoen aan de challenge

    Alleen klanten van Allianz Direct kunnen beloningen krijgen. Als je klant bent bij Allianz Direct met een autoverzekering voer je in je profiel je polisnummer in, waarna je je beloning in ontvangst kunt nemen. Je polisnummer vind je op het polisblad en in de Mijn Account omgeving van Allianz Direct.

  • Ik heb alle badges binnen, maar geen beloning ontvangen

    Als je alle badges binnen hebt, moet je je beloning zelf claimen. Je krijgt de beloning niet automatisch.

    Open het scherm 'Beloningen', kies de desbetreffende challenge en tik op 'Beloning claimen'. Er zijn ook challenges waarbij je de beloning niet meteen verdient, maar waarbij je moet meedoen om aan de verloting te kunnen deelnemen.

  • Ik heb alle badges binnen, maar ik kan de beloning niet claimen

    Het kan zijn dat alle beloningen al in ontvangst genomen zijn. Als de knop 'Beloning claimen’ in de app grijs is en het aantal resterende beloningen 0, dan kun je de beloning niet in ontvangst nemen. 

  • De rit die ik heb afgerond telt niet mee voor een challenge/badge/beloning

    Voor elke challenge, badge en beloning gelden verschillende spelregels. Je kunt bijvoorbeeld een badge winnen met tien opeenvolgende ritten met een score van meer dan 95. Als je acht van die ritten hebt afgerond en je bij de negende rit je een score van 94 haalt, moet je weer helemaal opnieuw beginnen. De teller voor de badge staat dan weer op 0, omdat alleen opeenvolgende ritten meetellen.

    Bij een challenge draait het om badges die binnen een bepaalde tijd moeten worden verdiend. Je hebt bijvoorbeeld 45 dagen om drie badges te verdienen. Voor elke badge gelden verschillende spelregels.

    Bij de teamchallenge spelen twee (of meer) teams tegen elkaar. De gebruiker kiest een team en vervolgens hangt het van de spelregels af in hoeverre een rit meetelt, zoals ritten waarbij je niet te hard rijdt, niet hard optrekt, ritten waarbij je niet hard remt of ritten met de meeste kilometers. Als een rit niet meetelt, heb je je niet aan de spelregels gehouden of nog niet meegedaan.

  • Waar vind ik mijn beloningen?

    Je kunt al je beloningen vinden in het tegoedbonnen-overzicht, dat je kunt openen vanuit het beginscherm. Je niet-gebruikte tegoedbonnen staan in de tab 'Actief'. Gebruikte en verlopen tegoedbonnen staan in de tab 'Gebruikt'.

Ritten registreren en taggen

  • Hoe begin ik met de registratie van een rit?

    Als je alle noodzakelijke toestemmingen hebt gegeven begint de applicatie automatisch met registreren zodra je rijdt. Je moet alleen opletten dat je batterijoptimalisatie hebt uitgeschakeld.

  • Hoe kan ik al mijn ritten bekijken?

    In 'Mijn ritten' kun je alle geregistreerde ritten selecteren voor een gedetailleerd overzicht. Door op een rit te tikken zie je meer gegevens over die rit en de bijbehorende score.

  • Wat als ik word gebeld tijdens de registratie van een rit?

    Je kunt tijdens het rijden beter geen oproepen beantwoorden, omdat dit je aandacht afleidt en de kans op een ongeval vergroot. Het levert je dan ook strafpunten op bij de score.

  • De app is gecrasht tijdens een rit, wat nu?

    Als je de app opnieuw opstart gaat hij gewoon verder met registreren zonder dat je je verzamelde gps-punten kwijtraakt. Crashen van de app heeft geen negatieve invloed op de registratie van de rit.

  • Wat betekent een tag bij een rit?

    Wanneer de applicatie detecteert dat je rijdt, wordt de rit geregistreerd zonder rekening te houden met het vervoermiddel. Pas bij het analyseren kunnen we bepalen of je de bestuurder of een passagier was, of dat je misschien wel in de bus zat. Elke reis krijgt vier verschillende labels die het vervoermiddel bepalen: of je bestuurder was of passagier, of het je eigen auto was en of het ging om een zakelijke of een privérit.

    De voorgestelde tags zijn gebaseerd op de complexe analyse die rekening houdt met je rijgewoontes tijdens eerdere ritten en het rijgedrag van gebruikers in het algemeen.

  • Waarom kan ik bij sommige ritten de tags niet veranderen?

    Nadat je je rit hebt voltooid en de rit in je overzicht is verschenen heb je 24 uur de tijd om je tags te wijzigen. Daarna gaan we ervan uit dat de voorgestelde tags juist waren en kun je ze niet meer wijzigen.

  • Waarom moet ik tags bevestigen?

    Bij het analyseren van je rit stellen we de tags vast, zoals het gebruikte vervoermiddel, op basis van de analyse die rekening houdt met verschillende eigenschappen van de rit, waaronder het snelheidsverloop, de route en de gemiddelde snelheid. Als de voorgestelde tags niet juist zijn heb je 24 uur de tijd om ze te wijzigen en nieuwe tags te bevestigen.

Problemen met ritten

  • Mijn rit staat niet in het overzicht

    Om ritten te kunnen registreren moet je alle noodzakelijke toestemmingen geven en alle sensoren inschakelen.

    Het wordt aanbevolen om de batterijoptimalisatie uit te schakelen, omdat dit de prestaties van de app kan beïnvloeden en het registreren van ritten kan verstoren. Let er wel op dat je niet alleen de batterijbesparing uitschakelt, maar ook de batterijoptimalisatie specifiek voor deze applicatie.

    Als je zeker weet dat je rit is geregistreerd, maar je kunt hem niet terugvinden in het overzicht, hebben zich misschien bepaalde problemen voorgedaan en is het tijdens de analyse verwijderd. 

  • Ik remde om een botsing te voorkomen. Waarom krijg ik toch strafpunten?

    Wij zijn niet op de hoogte van de obstakels die je tijdens het rijden kunt tegenkomen. Er zijn dan ook situaties waarin je gedwongen bent een abrupte actie uit te voeren, zoals remmen. Dit soort 'geforceerde' situaties komen zelden voor en ze kunnen van invloed zijn op één rit, maar niet op je rijscore in het algemeen als je in andere situaties beheerst rijdt. In het algemeen geldt dat als je een veilige bestuurder bent dit niet van invloed is op je goede score. Zorg voor voldoende afstand en houd je aan de maximumsnelheid.

  • Op de kaart zie ik de melding 'remmen', maar ik heb daar niet geremd.

    De applicatie is uitgerust met diverse algoritmes en filters om de krachten tijdens het rijden nauwkeurig te kunnen bepalen. Toch kan het voorkomen dat er meldingen verschijnen als je je telefoon gebruikt tijdens de registratie van een rit. Tijdens het rijden kun je je telefoon het beste op een vaste locatie leggen (plat oppervlak).

  • Mijn rit is afgebroken: ik heb langer gereden dan ik op de kaart kan zien

    Het kan zijn dat je gps-ontvangst niet goed is. In dat geval kan je rit niet op de juiste manier worden berekend. Als de kwaliteit van je gps-punten onder een bepaald niveau komt, worden die slechte punten als ongeschikt beschouwd omdat ze niet kunnen worden gebruikt voor het bepalen van de route. De analyse maakt gebruik van algoritmes om je route te kunnen bepalen. Als er veel slechte/onbruikbare gps-punten op bepaalde weggedeelten zijn, wordt dat deel geschrapt en worden de resterende punten gebruikt voor het berekenen van de rit.

  • Ik reed op een andere weg/niet te hard

    Het gebeurt weleens dat ons algoritme je lokaliseert op een andere weg in de directe omgeving, vooral waar wegen heel dicht bij elkaar liggen. Dat kan gebeuren als er geen of slechte gps-ontvangst is, waardoor het algoritme je route baseert op aannames. 

  • Kan ik een rit verwijderen?

    Je kunt elke rit verwijderen. Door een rit te verwijderen verdwijnt hij alleen uit de applicatie, mocht je niet willen dat anderen het zien, maar de invloed ervan op de score, badges, challenges, trainingen en beloningen verandert niet.

  • Ik heb een rit verwijderd, maar de score blijft gelijk. Hoe kan dat?

    Door een rit te verwijderen verdwijnt hij alleen uit de applicatie, mocht je niet willen dat anderen het zien, maar de invloed ervan op de score, badges, challenges, trainingen en beloningen verandert niet.

Vrouw thuis aan het relaxen

Staat jouw antwoord er niet tussen?

We helpen je graag telefonisch verder. Bel 010 300 6540, dan kijken we met je mee.

Was dit artikel nuttig?