Groen stelletje

Wat kunnen we voor je doen?

We helpen je graag op weg.
  • checkmark

    Veelgestelde vragen en antwoorden

  • checkmark

    Makkelijk contact via chat

  • checkmark

    24/7 zelf je verzekering aanpassen

Log in en regel het zelf in Mijn Account of scroll naar beneden voor antwoorden op veelgestelde vragen.

Is de afschrijving van je premie niet gelukt? Lees hier wat je kan doen om de premie te betalen

In Mijn Account kun je:

Wil jij je dekking, betaaltermijn of iets anders aanpassen? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 20.30 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 16.30 uur.

Heb je nog een Allsecur verzekering?

Log dan in op de oude Mijn Account. Hier kun je:

Om je adres, telefoonnummer of e-mailadres te wijzigen kun je hier inloggen. Voor alle andere wijzigingen kun je met ons chatten. 

Heb je een woonverzekering?

Dan kun je hier inloggen om je verzekering te bekijken. Wil je iets wijzigen? Dan kan alleen via de chat.

Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?

Dan heb je nog geen account. Geef je wijzigingen door via de chat.

Meest gestelde vragen                                 

Wat is jullie opzegtermijn?                                                                                       
Hoeveel schadevrije jaren heb ik?                                                      
Wat verandert er als ik overga naar Allianz Direct?                     
Wanneer betaal ik mijn premie?                                                         
In welke landen heb ik een groene kaart nodig en hoe kom ik hieraan?                            

Direct doen

Schade melden
Inloggen Mijn Account
Verzekering opzeggen vorige verzekeraar
Klacht sturen

Waar gaat je vraag over?

Kies een onderwerp en vind het antwoord wat je zoekt.

Geen antwoord gevonden?

Vraag het onze klantenservice!

Neem contact op
Vrouw thuis