Koppel eet buiten

Beperkt Casco verzekering

Verzeker je voor:
  • checkmark

    Ruitschade

  • checkmark

    Diefstal en inbraakschade

  • checkmark

    Brandschade en schade door natuurgeweld (bijv. storm)

Met deze verzekering ben je niet alleen gedekt voor schade die je veroorzaakt bij een ander, maar ook voor allerlei soorten schade waar je zelf niets aan kunt doen.

Beperkt Casco: wat is er wel en niet verzekerd?

Met de Beperkt Casco autoverzekering, ook wel WA plus genoemd, ben je verzekerd voor de meest voorkomende schade. Bekijk wat hier allemaal onder valt of download de voorwaarden.

Wel verzekerd bij schade:

  • checkmarkaan andere auto’s/personen
  • checkmarkdoor inbraak en diefstal
  • checkmarkdoor storm, hagel, brand en overstroming
  • checkmarkveroorzaakt door wilde dieren (bijv. vogels of herten)

Niet verzekerd bij schade:

  • crossaan jezelf en je eigen spullen
  • crossals je auto niet op slot zat of je sleutels er nog in lagen
  • crossdoor alcohol- of drugsmisbruik

De kleine lettertjes

Download de voorwaarden en verzekeringskaart van onze Beperkt Casco autoverzekering.

Goede hulp bij schade

Schade is nooit fijn. Gelukkig zijn jij en je auto bij ons in goede handen. Dit doen we voor je:

  • Persoonlijke schadecoach

    Je schadecoach staat je bij en houdt je op de hoogte.

  • Vervangend vervoer

    Altijd vervangend vervoer bij reparatie door Allianz Direct herstellers.

  • Wegslepen van je auto

    Wij helpen altijd bij het verslepen van je auto.

Meer over autoschade

Je staat er nooit alleen voor.

Beperkt Casco of toch een andere dekking?

Weet je zeker dat je voor een Beperkt Casco autoverzekering gaat of wil je toch nog even vergelijken? Kies de beste dekking voor jou en je auto.

  • WA

    Meest gekozen bij auto's ouder dan 12 jaar.

    • checkmark

      Schade aan anderen

    • checkmark

      Hulp bij schade

    • checkmark

      Verhaalbijstand

  • Beperkt Casco

    Meest gekozen bij auto's tussen de 6 en 12 jaar.

    • checkmark

      Schade aan anderen

    • checkmark

      Hulp bij schade

    • checkmark

      Verhaalbijstand

    • checkmark

      Brand en explosie

    • checkmark

      Inbraak en diefstal

    • checkmark

      Storm, hagel en overstroming

    • checkmark

      Dieren

    • checkmark

      Ruitschade

  • All Risk

    Meest gekozen bij auto's jonger dan 6 jaar.

    • checkmark

      Schade aan anderen

    • checkmark

      Hulp bij schade

    • checkmark

      Verhaalbijstand

    • checkmark

      Brand en explosie

    • checkmark

      Inbraak en diefstal

    • checkmark

      Storm, hagel en overstroming

    • checkmark

      Dieren

    • checkmark

      Ruitschade

    • checkmark

      Aanrijding

    • checkmark

      Vandalisme

Een mooi compliment

  • star 0
  • star 1
  • star 2
  • star 3

Onze klanten beoordelen ons met 4 sterren op Independer (22.627 reviews).

83 %
Boat
Car

Zij gingen je voor

  • Een goede prijs en 'n eenvoudige en tijdbesparende service. Bij auto wisselen geen probleem. Gelijk weer gedekt tegen wederom 'n goede prijs. Kennisgeving gaat vaardig en tijdig.

    Robert Mcphail, Huis ter Heide

    Cijfer: 9

  • Topverzekeraar. Goede service, goedkoop, duidelijke voorwaarden, geven advies of verzekeringen nog wel bij je passen.

    F.A.E. Lewicki, Kerkrade

    Cijfer: 10

Ontdek de gratis Premie Alert

Nooit meer te veel betalen? Bij al onze autoverzekeringen krijg gratis Premie Alert. Met deze extra service checken wij elk jaar of je premie nog bij de leeftijd van je auto past en geven je een seintje als je premie omlaag kan.

Ontdek Premie Alert
Koppel thuis met ipad

Veelgestelde vragen

Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Misschien hebben we jouw vraag al een keer eerder beantwoord. Staat ‘ie hier toch niet tussen? Onze klantenservice helpt je graag.

  • Helpt Allianz Direct me bij het overstappen?

    Zeker weten, graag zelfs! Zeg je oude verzekering op met onze opzegservice. Check de opzegtermijn van je verzekeraar en vul de gegevens in.

    Alles ingevuld? Dan wordt de rest voor je geregeld en zorgen wij voor een soepele overgang naar jouw Allianz Direct verzekering. 

  • Waar kan ik terugvinden welke beveiligingseisen voor mijn auto gelden?

    Indien we extra beveiliging vragen voor je auto zie je dit tijdens de aanvraag wanneer je kiest welke dekking je graag wilt afsluiten. Ook staat dit vermeld op je polisblad onder het kopje “Diefstalbeveiliging”. Staat er op je polisblad niets vermeld over diefstalbeveiliging dan is extra beveiliging voor jouw auto niet nodig.

    Als de gevraagde beveiliging nog niet is ingebouwd in de auto, heb je hiervoor nog 30 dagen de tijd na de ingangsdatum van je verzekering. Gedurende deze periode is er dekking bij schade door braak, diefstal en joyriding.

    Meer informatie over de beveiligingssystemen kun je vinden op de website van het SCM/CCV.

  • Is de schade ook verzekerd als ik iemand anders in mijn auto laat rijden?

    Ja, als diegene een rijbewijs heeft dat in Nederland geldig is, is eventuele schade gewoon verzekerd. Houd er wel rekening mee dat jij de terugval in schadevrije jaren krijgt. In deze video leggen we nog eens extra uit.

  • Wanneer kies je nou welke verzekering?

    Vind jij het lastig om te kiezen tussen WA, Beperkt Basco en All Risk? In deze video leggen we het verschil uit.

  • Welke aanvullende dekkingen kan ik kiezen bij mijn autoverzekering?

    Naast WA, Beperkt Casco en All Risk kun je ook andere risico afdekken. Bekijk deze video om ze even kort door te nemen.

  • Hoe kan ik een tweede auto verzekeren?

    Allereerst: bedankt voor je vertrouwen in ons! Je kunt je tweede verzekering aanvragen door in te loggen op Mijn Account.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019 of zelfs nog een Allsecur verzekering? Neem dan contact met ons op om je tweede auto te verzekeren.

  • Waar kan ik mijn kortingscode vinden?

    Jammer! We hebben op dit moment geen actie met een kortingscode. We hebben heel het jaar door een aantrekkelijke premie. Bereken snel wat jij zou betalen. 

  • Kan ik bij jullie mijn eendagskenteken verzekeren?

    Nee, wij kunnen je auto helaas alleen verzekeren als deze een definitief kenteken heeft. In dat geval kun je je premie online berekenen.

  • Kan ik mijn caravan, vouwwagen of camper bij jullie verzekeren?

    Nee, wij verzekeren auto's, woningen, inboedel en aansprakelijkheid.

  • Heb ik bedenktijd na het afsluiten van een verzekering?

    Ja. Je kunt de verzekering binnen 14 dagen met terugwerkende kracht beëindigen. De premie die je betaalt hebt krijg je dan van ons terug.

  • Mijn meldcode werkt niet, hoe kan dit?

    Heb je gecontroleerd of je de juiste code hebt gekregen en lukt het nog steeds niet om een verzekering af te sluiten? Neem dan contact met ons op.

  • Waar vind ik mijn meldcode?

    De meldcode staat op je kentekencard. Deze krijg je als de auto op jouw naam is gezet. Is dat nog niet gedaan? Vraag de code dan op bij de verkoper.

    Heb je wel het chassisnummer? Kijk dan naar de laatste 4 cijfers. Dit is de meldcode.

  • Waarom kan ik mijn schade beter laten repareren door een Tophersteller?

    Dit is waarom:

    • Je krijgt 4 jaar garantie op de reparatie. Is de fabrieksgarantie langer? Dan houden ze die aan.
    • Je krijgt vervangend vervoer of mag gebruikmaken van de haal- en brengservice.
    • Topherstel stuurt de rekening meteen naar Allianz Direct.
    • Ze maken je auto van binnen en van buiten schoon.

    Op www.topherstel.nl vind je meer informatie over de herstellers bij jou in de buurt.

Bereken je premie in 20 seconden

Ben je er helemaal over uit? Bereken dan je premie binnen 20 seconden en ga veilig de weg op met jouw kersverse autoverzekering.

Bereken je premie
Koppel in de auto lachend