Online of telefonisch
Heb je schade? Je hoeft ons niet te bellen om je schade te melden. Dit regel je makkelijk en snel zelf in Mijn Account.
Sta je met pech langs de weg of heeft het spoed? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Wat doen wij als jij schade hebt?
Nadat je de schade hebt gemeld via Mijn Account, maken wij een inschatting van de kosten. Gaat het om een groot bedrag? Dan komt een expert kijken hoe groot de schade is. De reparateur kan je een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.
Reparatie van je auto
Laat je auto repareren bij een Tophersteller bij jou in de buurt! Anders betalen wij 500 euro minder uit.
Heb je Vrije Reparatiekeuze? Dan kun je naar elk reparatiebedrijf.
Wat te doen bij ruitschade?
Heb je ruitschade? Meld je schade makkelijk en snel in Mijn Account. Voor schadeherstel kun je terecht bij onze aangesloten ruitherstellers: ABS Autoherstel, Schadenet, A.A.S. Schadeherstel, Carglass en Autotaalglas. Je kan meteen een afspraak maken. Waar en wanneer het je uitkomt.
Letselschade
Heb je naast schade aan je auto ook lichamelijke schade? Bijvoorbeeld verwondingen of pijn? Wat vervelend! We begrijpen dat jij nu vooral tijd nodig hebt om te herstellen en het ongeval emotioneel te verwerken.
Om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, leggen we je graag uit hoe de verdere afhandeling van letselschade er voor jou uit ziet (hoe wordt de schade vastgesteld en vergoed, met wie kun je te maken krijgen en wat kun je van ons verwachten?). Meer informatie hierover lees je hier.
Aansprakelijk gesteld, wat nu?
Erken geen schuld en doe geen uitspraken over een schadevergoeding. Beschrijf voor jezelf de schade en het ontstaan ervan zo uitgebreid mogelijk. Meld je schade en wij gaan direct voor je aan de slag.
Vraag over een lopende schade
Heb je een vraag over een lopende schade? Check dan eerst onze veelgestelde vragen! Grote kans dat we jouw vraag al eens beantwoord hebben. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via chat of telefonisch.
Wat wij voor je doen bij schade
Wat kun je van ons verwachten? Wij regelen je schade in 3 stappen.
Je melding komt binnen
We maken een dossier voor je aan en je ontvangt van ons een schadenummer.
Wij duiken in de schade
Wij bekijken je schade en maken direct een inschatting van de kosten.
Betalen of repareren
Als je dossier compleet is, betalen we je het schadebedrag uit. Of we zorgen dat het gerepareerd wordt.

Externe video content
Deze video wordt geladen door YouTube. Google verzamelt informatie over jouw interactie met deze video door gebruik te maken van cookies en kan deze informatie gebruiken om advertenties te tonen. Accepteer de cookies om door te gaan naar de video.
Schade melden
Noodgeval melden
Heb jij direct hulp nodig? Neem voor noodgevallen en pech direct telefonisch contact op.
Online autoschade melden
Is de autoschade al gemaakt en heb je niet direct hulp nodig? Meld de schade dan online via Mijn Account.
Woonschade melden
Bel ons om je schade te melden aan je woonhuis, aan je inboedel of als je persoonlijk aansprakelijk bent gesteld.
Schade met een tegenpartij
Bij een botsing met een tegenpartij moet je altijd samen een schadeformulier invullen. Heb je geen schadeformulier? Download en print deze dan op onze downloadspagina.
Nog vragen over schade en pech?
We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet.
Naar meest gestelde vragen