Vrouw met gevarendriehoek

Contact met de klantenservice

Schade of pech

Sta je met schade of pech langs de weg? Bel dan 24/7 met 088 - 548 5000. Heb je een vraag over een lopende schade? Dan kun je ons doordeweeks bellen tussen 8.30u en 18.30u.

> Alles over schade melden

Autoverzekering aanpassen

Is je situatie veranderd of heb je een nieuwe auto gekocht? Geef het dan zo snel mogelijk aan ons door via Mijn Account. Hier kun je:

  • Je auto wijzigen 
  • Een tweede auto verzekeren
  • Je hoofddekking verlagen of aanvullende dekkingen wijzigen
  • Je eigen risico verhogen 
  • Je kilometrage aanpassen
  • Je adres wijzigen
  • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
  • Je IBAN aanpassen
  • Je verzekering opzeggen of pauzeren
  • Schade melden

Heb je nog een Allsecur autoverzekering?
Dan kun je je adres, telefoonnummer of e-mailadres aanpassen door in te loggen op Mijn Account. Voor bijna alle andere wijzigingen uit het rijtje kun je terecht op je Allsecur-account.

Kun je iets niet aanpassen? Chat dan met ons, we helpen je graag. 

Woonverzekering aanpassen

Log in om je verzekering te bekijken. Wil je iets wijzigen? Dat kan alleen via de chat. Als je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019 hebt, heb je nog geen account en mag je je wijzigingen ook via de chat doorgeven. 

Verzekerd bij ons moederbedrijf Allianz

Ben je niet verzekerd bij Allianz Direct, maar bij ons moederbedrijf Allianz? Dan kunnen wij jou helaas niet helpen. Bekijk de contactmogelijkheden op de website van deze organisatie.

Andere vragen?

Vanwege het Coronavirus werkt een deel van onze medewerkers thuis. Hierdoor zijn we helaas minder goed bereikbaar. Sorry voor het ongemak! Sla de wachtrij over en zoek je antwoord bij de veelgestelde vragen. Toch nog niet geholpen? We zitten doordeweeks van 8.30u tot 20.30u en op zaterdag van 9.00u tot 16.30u voor je klaar. Dit zijn de mogelijkheden:

Chat (snelste optie!)
Je krijgt het snelst antwoord van ons via de chat rechtsonderin je scherm. Zie je het icoontje niet? Probeer onze website dan in een andere browser of voer een browser update uit.

Telefoon
Via de chat krijg je sneller antwoord, maar bellen kan ook: 088-548 5000.

Je kunt ons ook een bericht sturen via ons contactformulier. Je krijgt dan binnen 14 dagen antwoord.

> Terug naar de veelgestelde vragen