Drinkende vrienden

Hoe kan ik contact zoeken met de klantenservice?

Schade of pech

Sta je met schade of pech langs de weg? Bel dan naar het telefoonnummer 088 - 548 5000. Voor hulp bij schade en pech zijn wij 24/7 te bereiken. Heb je een vraag over een lopende schade? Dan kun je ons doordeweeks bellen tussen 8.30u en 18.30u. 

Sorry voor het ongemak!

Het is de laatste tijd erg druk bij ons. Hierdoor hebben we helaas erg lange wachtrijen. Dat vinden we vervelend. Voorkom de wachtrij door te kijken bij onze veelgestelde vragen of wijzig je verzekering via Mijn Account. Kom je er niet uit? Probeer onze chat, dan zal je het snelst worden geholpen. Is dat niet mogelijk, bel ons op 088-548 5000.

Ben je bij Allianz verzekerd?

Dan kunnen wij je niet verder helpen. Bekijk hier de contactmogelijkheden.

Je Allianz Direct verzekering wijzigen

Is er iets veranderd in je leven of heb je een nieuwe auto gekocht? Geef het dan zo snel mogelijk aan ons door. Een aantal wijzigingen kun je zelf doorgeven via Mijn Account. 

In Mijn Account kun je:

  • Je auto wijzigen
  • Een tweede auto verzekeren
  • Je adres wijzigen
  • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
  • Je IBAN aanpassen
  • Je verzekering opzeggen of pauzeren
  • Schade melden

Staat jouw wijziging niet in dit rijtje zoals je dekkingen wijzigen of je betaaltermijn aan te passen? Chat dan met ons en wij maken je wijziging in orde. 

Heb je nog een Allsecur verzekering of een woonverzekering?

Dan vind je je persoonlijke account via deze link. Hier kun je de volgende wijzigingen zelf doorgeven:

  • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
  • Je IBAN aanpassen

Voor je Allsecur verzekering kun je ook je schade melden. Voor je woonverzekering lukt dat niet. Chat met ons voor al je overige wijzigingen.

Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober?

Dan heb je nog geen account. Chat ons daarom om je wijziging door te geven.

Hulp nodig?

Voor vragen kun je het beste contact opnemen via chat. Voor vragen over schade kun je niet met ons chatten. Je vindt de chat rechts onderin op onze website.  Onze klantenservice zit doordeweeks voor je klaar van 8.30u tot 20.30u en op zaterdag van 9.00u tot 16.30u. In een aantal verouderde browserversies kan de chat niet geladen worden. Mocht je tijdens openingstijden het chat-icoontje niet zien, probeer onze website dan in een andere browser. Is dat niet mogelijk, bel ons op 088-548 5000.

Je kan ons ook een bericht sturen via ons contactformulier. Je krijgt dan binnen 14 dagen antwoord. Kun je niet zo lang wachten? Bel of chat dan met een medewerker.