Contact met de klantenservice

Via de chat krijg je het snelst antwoord op je vraag. Wil je ons toch liever persoonlijk spreken? Bel dan met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag verder.

Man thuis aan het bellen

Chatten met Allianz Direct

Zo bereik je Allianz Direct het snelst.

Contact opnemen met Allianz Direct kan door te bellen, maar via de chat krijg je het snelst antwoord op jouw vragen. Start direct een chat onderin je scherm en geef aan waar je vraag over gaat, dan helpen wij je graag verder. We zitten doordeweeks van 08.30u tot 21.00u voor je klaar.

 

Bellen met Allianz Direct

Je belt ons op 010 - 300 6540. Vertel ons keuzemenu waar je over belt en wij verbinden je door met een medewerker die jou kan helpen.

 

  • Heb je een verzekering bij ons? Houd je verzekeringsinformatie bij de hand, zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen helpen. We kunnen je bij specifieke zaken alleen helpen als jijzelf de verzekeringsnemer bent. 
  • Heb je geen verzekering bij ons, of bel je voor iemand anders? Dan kunnen we je alleen met algemene vragen helpen.
  • Zoek je contact met Allianz of Allianz Direct? Als je polisnummer met DN11 begint, zit je hier goed.
  • Heb je jouw verzekering via een adviseur of tussenpersoon afgesloten? Neem dan contact op met je adviseur. 

 

Wanneer kun je ons bereiken?

  • Doordeweeks bel je ons tussen 08.30u en 18.00u. 

Heb je schade of pech?

Check hier wat je kunt doen.
Schade melden
  • Heb je een noodgeval of sta je met pech langs de weg? Dan kun je ons 24/7 bereiken via 010 - 300 6540.
  • Schade melden doe je het snelst via Mijn Account
  • Heb je alleen ruitschade aan je auto en ben je Beperkt Casco of All Risk verzekerd? Dan kun je direct een afspraak maken bij een aangesloten glashersteller.
Vraag over lopende schademelding
  • Stuur een chatbericht of bel 010 - 300 6540.
  • Via de chat krijg je het snelst iemand te spreken. We zitten doordeweeks van 08.30 tot 19.00 uur voor je klaar. 
  • Liever bellen? We zijn doordeweeks tussen 08.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar.

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over onze service of wil je om een andere reden een klacht indienen? Op deze pagina vind je meer informatie.

Was dit artikel nuttig?