Klacht melden

Heb je een klacht? Hier vind je alle informatie over het indienen van een klacht over Allianz Direct

Klacht melden Allianz Direct
Niet tevreden?

Ben je niet tevreden over onze service of ben je het niet eens met een beslissing van onze medewerkers? Je kunt ons bellen en dan kijken we graag samen naar een oplossing.

Heb je al contact met ons gehad en ben je er alsnog niet uitgekomen?

Vertel het ons via dit formulier, dan onderzoeken wij de situatie verder en komen we er bij jou op terug. Door een technische storing kun je niet inloggen om je klacht door te geven. Kies daarom nadat je het formulier hebt geopend, voor de optie Verder zonder inloggen.

Niet tevreden met het antwoord of de oplossing? Stuur jouw klacht dan via ditzelfde formulier naar ons management. Komen we er ook op deze manier niet uit? Leg je klacht dan voor aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (www.kifid.nl). Deze stichting bemiddelt tussen jou en Allianz Direct en neemt eventueel een bindende beslissing.

Was dit artikel nuttig?

Vrouw thuis aan het relaxen

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?

We helpen je graag verder! Via de chat krijg je het snelst antwoord op al jouw vragen.