Vrienden buiten

Een klacht indienen over Allianz Direct

Ben je niet tevreden over onze service of ben je het niet eens met een beslissing van onze medewerkers?
Bel ons op 010 - 300 6540 en dan kijken we samen naar een oplossing. 

Heb je al contact met ons gehad en ben je er alsnog niet uitgekomen? Vertel het ons via dit formulier, dan onderzoeken wij de situatie en komen er bij jou op terug. Door een technische storing kun je tijdelijk niet inloggen om je klacht door te geven. Kies daarom nadat je het formulier hebt geopend, voor de optie Verder zonder inloggen.

Niet tevreden met het antwoord of de oplossing? Stuur jouw klacht dan via ditzelfde formulier naar onze directie. Komen we er ook op deze manier niet uit? Leg je klacht dan voor aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (www.kifid.nl). Deze stichting bemiddelt tussen jou en Allianz Direct en neemt eventueel een bindende beslissing.

Was dit artikel nuttig?

Geen klacht maar een vraag?

Kies een onderwerp en vind het antwoord wat je zoekt.