Stelletje met tablet

Mijn Account

Alles wat wij kunnen, kun jij ook! De meeste dingen regel je 24/7 online in Mijn Account. Bekijk hier de meest gestelde vragen over deze service.

Mijn Account

Makkelijk en snel alles voor je verzekering regelen.

  • Hoe kan ik in Mijn Account inloggen?

    Ga naar Mijn Account  en log in met je e-mailadres. In plaats van een wachtwoord gebruik je een tijdelijke inlogcode via e-mail of sms. Hier kun je één keer mee inloggen en daarna is de code verlopen. 

    Heb je nog een Allsecur verzekering of heb je een woonverzekering?
    Dan kun je hier inloggen of je vergeten gebruikersnaam en/of wachtwoord opvragen.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?
    Dan heb je nog geen Mijn Account. Als je je verzekering wilt aanpassen, stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

  • Hoe kan ik een Mijn Account aanmaken?

    Heb je een verzekering bij Allianz Direct?
    Dan hebben wij al een Mijn Account voor je aangemaakt. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.

    Heb je nog een Allsecur verzekering of een woonverzekering?
    Dan kun je hier inloggen.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?
    Dan heb je nog geen Mijn Account. Als je je verzekering wilt aanpassen, stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

  • Waar vind ik mijn gebruikersnaam van Mijn Account?

    Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.

    Heb je nog een Allsecur verzekering of een woonverzekering?
    Dan kun je hier inloggen of je gebruikersnaam opvragen als je deze kwijt bent.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?
    Dan heb je nog geen Mijn Account. Als je je verzekering wilt aanpassen, stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

  • Inloggen met mijn e-mailadres in Mijn Account lukt niet

    Dit kan drie redenen hebben:

    1. Je bent al eerder klant geweest.
      Gebruik je jouw e-mailadres misschien al op een oud account? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. Dan passen wij dit voor je aan. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

    2. Je hebt nog een Allsecur verzekering.
      Dan kun je nog niet inloggen via de link op de website. Log in op de Allsecur omgeving.

    3. Je hebt een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019.
      Dan heb je nog geen Mijn Account. Wil je je verzekering aanpassen? Stuur ons dan een bericht via de chat.

  • Wat kan ik doen in Mijn Account?

    In Mijn Account kun je:

    • Je auto wijzigen
    • Een tweede auto verzekeren
    • Je hoofddekking verlagen of je aanvullende dekkingen wijzigen
    • Je eigen risico verhogen
    • Je kilometrage aanpassen
    • Je adres wijzigen
    • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
    • Je IBAN aanpassen
    • Je verzekering opzeggen of pauzeren
    • Schade melden

    Wil jij je dekking, betaaltermijn of iets anders aanpassen? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

    Heb je nog een Allsecur verzekering?

    Log dan in op de oude Mijn Account. Hier kun je:

    • Je auto wijzigen
    • Je hoofddekking verlagen of je aanvullende dekkingen wijzigen
    • Je eigen risico verlagen
    • Je kilometrage aanpassen
    • Je rekeningnummer of betaaltermijn aanpassen
    • Je verzekering opzeggen of pauzeren
    • Schade melden

    Om je adres, telefoonnummer of e-mailadres te wijzigen kun je hier inloggen. Voor alle andere wijzigingen kun je met ons chatten. 

    Heb je een woonverzekering?

    Dan kun je hier inloggen om je verzekering te bekijken. Wil je iets wijzigen? Dan kan alleen via de chat.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?

    Dan heb je nog geen account. Geef je wijzigingen door via de chat.

  • Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik nu wel inloggen op Mijn Account?

    Ja, je kan met je aangepaste e-mailadres inloggen op Mijn Account. Heb je nog een Allsecur verzekering of een woonverzekering? Dan kun je hier inloggen.

    Heb je een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?
    Dan heb je nog geen Mijn Account. Als je iets wilt aanpassen, stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

Staat jouw antwoord er niet tussen?

Het is tijd om aan de bel te trekken! Graag helpen we je verder. Start rechts onderin op deze pagina een live chat of ontdek alle contactmogelijkheden.

Naar contactmogelijkheden
Vrouw thuis