Stelletje met tablet

Mijn Account

Alles wat wij kunnen, kun jij ook! De meeste dingen regel je 24/7 online in Mijn Account. Bekijk hier de meest gestelde vragen over deze service.

Mijn Account

Makkelijk en snel alles voor je verzekering regelen.

  • Hoe kan ik in Mijn Account inloggen?

    Ga naar Mijn Account  en log in met je e-mailadres. In plaats van een wachtwoord gebruik je een tijdelijke inlogcode via e-mail of sms. Hier kun je één keer mee inloggen en daarna is de code verlopen. 

    Lukt het niet om in te loggen? Bekijk deze korte video.

  • Hoe kan ik een Mijn Account aanmaken?

    Heb je een verzekering bij Allianz Direct?
    Dan hebben wij al een Mijn Account voor je aangemaakt. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.

  • Waar vind ik mijn gebruikersnaam van Mijn Account?

    Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.

  • Inloggen met mijn e-mailadres in Mijn Account lukt niet

    Dit kan liggen aan dat je al eerder klant bent geweest. Gebruik je jouw e-mailadres misschien al op een oud account? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. Dan passen wij dit voor je aan. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

  • Wat kan ik doen in Mijn Account?

    In Mijn Account kun je:

    • Je auto wijzigen
    • Een tweede auto verzekeren
    • Je hoofddekking verlagen of je aanvullende dekkingen wijzigen
    • Je eigen risico verhogen
    • Je kilometrage aanpassen
    • Je adres wijzigen
    • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
    • Je IBAN aanpassen
    • Je verzekering opzeggen of pauzeren
    • Schade melden

    Wil jij je dekking, betaaltermijn of iets anders aanpassen? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

  • Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik nu wel inloggen op Mijn Account?

    Ja, je kan met je aangepaste e-mailadres inloggen op Mijn Account

     

Staat jouw antwoord er niet tussen?

Het is tijd om aan de bel te trekken! Graag helpen we je verder. Start rechts onderin op deze pagina een live chat of ontdek alle contactmogelijkheden.

Naar contactmogelijkheden
Vrouw thuis