Mijn Account
Makkelijk en snel alles voor je verzekering regelen.
Hoe kan ik een Mijn Account aanmaken?
Heb je een verzekering bij Allianz Direct?
Dan hebben wij al een Mijn Account voor je aangemaakt. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.Inloggen met mijn e-mailadres in Mijn Account lukt niet
Dit kan liggen aan dat je al eerder klant bent geweest. Gebruik je jouw e-mailadres misschien al op een oud account? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. Dan passen wij dit voor je aan. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Hoe kan ik in Mijn Account inloggen?
Ga naar Mijn Account en log in met je e-mailadres. In plaats van een wachtwoord gebruik je een tijdelijke inlogcode via e-mail of sms. Hier kun je één keer mee inloggen en daarna is de code verlopen.
Lukt het niet om in te loggen? Bekijk deze korte video.
Waar vind ik mijn gebruikersnaam van Mijn Account?
Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Je hebt geen wachtwoord nodig, want via e-mail of sms vraag je een eenmalige toegangscode op.
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik nu wel inloggen op Mijn Account?
Ja! Als je jouw e-mailadres in Mijn Account hebt gewijzigd, kun je vervolgens met je aangepaste e-mailadres opnieuw inloggen op Mijn Account.
Is je e-mailadres nog niet aangepast in je Mijn Account? Log dan in met je oude e-mailadres en verander deze in je persoonlijke gegevens. Je kunt de code dan naar SMS laten versturen. Na het aanpassen kun je met je nieuwe e-mailadres inloggen.
Wat kan ik doen in Mijn Account?
In Mijn Account kun je:
- Je auto wijzigen
- Een tweede auto verzekeren
- Je hoofddekking verlagen of je aanvullende dekkingen wijzigen
- Je eigen risico verhogen
- Je kilometrage aanpassen
- Je adres wijzigen
- Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
- Je IBAN aanpassen
- Je verzekering opzeggen of pauzeren
- Schade melden
Wil jij je dekking, betaaltermijn of iets anders aanpassen? Stuur ons dan een bericht via de chat, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?
We helpen je graag verder. Via de chat krijg je het snelst antwoord op al jouw vragen. Je vindt de chatfunctie (tijdens openingstijden) rechts onderin je scherm.
Overige contactmogelijkheden