Niet tevreden? Laat het ons weten
We vinden het belangrijk om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en streven er altijd naar om beter te worden. Ben je niet blij met onze service of met een beslissing van één van onze medewerkers? Bel ons dan gerust – we kijken graag samen naar een oplossing.
Kom je er telefonisch niet uit of ben je na eerder contact nog steeds ontevreden?
Vul dan ons online klachtenformulier in. We beoordelen je klacht zorgvuldig en nemen binnen 14 dagen contact met je op om de uitkomst te bespreken.
Niet tevreden met onze reactie?
Via hetzelfde formulier kun je je klacht doorsturen naar ons management voor verdere beoordeling. Je ontvangt vervolgens binnen 14 dagen een voorstel van ons voor de afhandeling van je klacht.
We streven er altijd naar om samen tot een passende oplossing te komen.
Komen we er onverhoopt niet uit? Dan kun je – na het doorlopen van bovenstaande stappen - terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening via www.kifid.nl
Was dit artikel nuttig?
