Een klacht? We horen het graag

Ben je ergens niet tevreden over? Dat vinden we jammer om te horen, maar juist daarom horen we graag wat er is gebeurd. Op deze pagina lees je hoe je een klacht kunt indienen. Zo kunnen we samen kijken naar een oplossing — en ervan leren.

Klacht melden Allianz Direct

Niet tevreden? Laat het ons weten

We vinden het belangrijk om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en streven er altijd naar om beter te worden. Ben je niet blij met onze service of met een beslissing van één van onze medewerkers? Bel ons dan gerust – we kijken graag samen naar een oplossing.

Kom je er telefonisch niet uit of ben je na eerder contact nog steeds ontevreden?

Vul dan ons online klachtenformulier in. We beoordelen je klacht zorgvuldig en nemen binnen 14 dagen contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Niet tevreden met onze reactie?

Via hetzelfde formulier kun je je klacht doorsturen naar ons management voor verdere beoordeling. Je ontvangt vervolgens binnen 14 dagen een voorstel van ons voor de afhandeling van je klacht.

We streven er altijd naar om samen tot een passende oplossing te komen.

Komen we er onverhoopt niet uit? Dan kun je – na het doorlopen van bovenstaande stappen - terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening via www.kifid.nl

Was dit artikel nuttig?

Vrouw op telefoon

Ben je op zoek naar iets anders?

We helpen je graag verder! Stuur ons een berichtje via de chat rechtsboven in het scherm, dan staan we voor je klaar.