Vrouw op de bank met de telefoon

Persoonsgegevens aanpassen

Verhuisd, getrouwd of gezinsuitbreiding? De meeste wijzigingen geef je eenvoudig zelf door via Mijn Account. Ontdek de meest gestelde vragen over het aanpassen van je persoonsgegevens.

Pas je persoonlijke gegevens aan

Alle wijzigingen voor op een rij. Lees precies hoe je je gegevens kunt aanpassen.

  • Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

    Je kan je adres zelf wijzigen in Mijn Account bij Mijn gegevens

    Heb je een woonverzekering, Allsecur autoverzekering of een Allianz verzekering van vóór 10 oktober 2019?

    Neem dan contact met ons op om je adreswijziging door te geven.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres of telefoonnummer wijzigen?

    Je kan je e-mailadres en telefoonnummer aanpassen in Mijn Account. Log in, scroll naar beneden en ga naar Mijn gegevens. Kies voor aanpassen en vul je nieuwe gegevens in.

    Heb je nog een Allsecur verzekering of een Allianz Direct verzekering van vóór 10 oktober 2019?

    Geef je wijzigingen dan door via een chatbericht, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Buiten openingstijden zie je de chatoptie niet.

  • Ik ga scheiden. Hoe geef ik dit door?

    Heb je een inboedel, opstal- of aansprakelijkheidsverzekering? Chat ons dan, zodat we de gezinssamenstelling op je verzekering kunnen aanpassen. Chat ons ook als het verdelen van de spullen gevolgen heeft voor je autoverzekering, of als je naam aangepast gaat worden. 

    Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

  • Hoe kan ik mijn inlognaam wijzigen?

    Je inlognaam is hetzelfde als je e-mailadres. Deze kan je aanpassen door in te loggen in Mijn Account. Scroll naar beneden en ga naar Mijn gegevens. Kies voor aanpassen en vul je nieuwe gegevens in.

    Heb je een Allsecur verzekering of een Allianz verzekering van vóór 10 oktober 2019?

    Geef je aanpassingen dan door via een chatbericht, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Buiten openingstijden zie je de chatoptie niet.

  • Ik ben trotse ouder geworden. Hoe geef ik de geboorte van mijn kind door?

    Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Is dit je eerste kind en heb je bij ons een inboedel-, opstal- of aansprakelijkheidsverzekering? Chat ons dan om de geboorte door te geven. Wij passen dan de gezinssamenstelling op je verzekering aan. Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

    Heb je al een of meer kinderen op je verzekering, dan hoef je niets aan ons door te geven. Je verzekering geldt namelijk voor meerdere kinderen!

  • Hoe kan ik mijn sekse laten aanpassen?

    Geef je aanpassingen door via een chatbericht, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Buiten openingstijden zie je de chatoptie niet.

  • Ik ben getrouwd of geregistreerd partner. Hoe geef ik mijn nieuwe naam door?

    Gefeliciteerd! Bel ons op 088 – 548 5000 om je naam aan te laten passen. We zitten doordeweeks van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur voor je klaar.

Staat jouw antwoord er niet tussen?

Het is tijd om aan de bel te trekken! Graag helpen we je verder. Start rechts onderin op deze pagina een live chat of ontdek alle contactmogelijkheden.

Naar contactmogelijkheden
Vrouw thuis