Persoonsgegevens wijzigen

Wil je jouw persoonlijke gegevens wijzigen, of heb je vragen over hoe je dat zelf doet? Check hieronder meer veelgestelde vragen en vind het antwoord op jouw vraag.

Persoonsgegevens wijzigen

Vragen over het aanpassen van je persoonlijke gegevens?

We helpen je graag verder.

  • Moet ik mijn verhuizing doorgeven?

    Ja, als je gaat verhuizen of bent verhuisd horen wij graag wat je nieuwe adres is. Je kan je adres zelf wijzigen in Mijn Account bij Mijn gegevens. Dit betekent overigens niet dat je ook op je nieuwe adres bent verzekerd. Om je nieuwe adres te verzekeren zeg je de huidige woonverzekering op en sluit je een nieuwe woonverzekering af op je nieuwe adres. Dit regel je makkelijk zelf in Mijn Account.

    Als je groter bent gaan wonen is het misschien goed om je verzekering uit te breiden. Bij een kleinere woning heb je misschien minder dekkingen nodig, wat ook je premie kan verlagen.

  • Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

    Je kan je rekeningnummer zelf wijzigen via Mijn Account. Heb je meerdere verzekeringen bij ons? Pas de IBAN daar dan ook aan, dit gebeurt niet automatisch.

  • Hoe kan ik mijn gegevens laten verwijderen?

    Als je wilt dat wij je gegevens verwijderen, kun je een aanvraag doen via dit formulier. Let op: in veel gevallen verplicht de wet ons om je gegevens een paar jaar te bewaren. De kans bestaat daarom dat wij deze niet mogen verwijderen. Lees hier alles over in ons privacybeleid.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres of telefoonnummer wijzigen?

    Je kan je e-mailadres en telefoonnummer aanpassen in Mijn Account. Volg de link en vul je nieuwe gegevens in.

  • Ik ben trotse ouder geworden. Hoe geef ik de geboorte van mijn kind door?

    Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Is dit je eerste kind en heb je bij ons een inboedel-, opstal- of aansprakelijkheidsverzekering? Of heb je een reisverzekering bij ons? Chat ons dan om de geboorte door te geven. Wij passen dan de gezinssamenstelling op je verzekering aan. Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur.

  • Ik ga scheiden. Hoe geef ik dit door?

    Heb je een inboedel, opstal- of aansprakelijkheidsverzekering? Of heb je een reisverzekering bij ons? Chat ons dan, zodat we de gezinssamenstelling op je verzekering kunnen aanpassen. Chat ons ook als het verdelen van de spullen gevolgen heeft voor je autoverzekering, of als je naam aangepast gaat worden. 

    Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur.

  • Hoe kan ik mijn sekse laten aanpassen?

    Geef je aanpassingen door via een chatbericht, rechtsonderin je scherm. We zitten doordeweeks voor je klaar tussen 8.30 uur en 21.00 uur. Buiten openingstijden zie je de chatoptie niet.

    Was dit artikel nuttig?

Was dit artikel nuttig?