Stelletje met tablet

Je woonverzekering aanpassen

Nieuw telefoonnummer of rekeningnummer?
Dit kan je dit snel en eenvoudig zelf aanpassen in Mijn Account. Hier vind je ook alle informatie over je verzekering. Om in te loggen heb je alleen je e-mailadres nodig. Het tijdelijke wachtwoord krijg je per e-mail of SMS. Wel zo makkelijk!

Dit kun je allemaal in Mijn Account:

  • Je telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
  • Je IBAN aanpassen
  • Je verzekering opzeggen
  • Je polisblad downloaden
  • Een autoverzekering toevoegen

Voor andere wijzigingen kun je ons een bericht sturen via de chat, rechtsonderin op dit scherm. Doordeweeks tussen 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur kun je live met ons chatten. Buiten openingstijden vind je de chatoptie niet.

Ben je ingelogd en zie je je verzekering niet?
 Vind je je verzekering hier niet? Dan helpen we je graag verder via de chat rechtsonderin op deze pagina. 

Was dit artikel nuttig?

Veelgestelde vragen

De belangrijkste antwoorden over het aanpassen van je woonverzekering op een rij

  • Moet ik het doorgeven als ik ga verbouwen?

    Wordt de oppervlakte van je woonhuis door de aan- of verbouw vergroot met meer dan 20m2? Of plaats je een bijgebouw groter dan 20m2? Alleen dan hoef je dit aan ons door te geven. Open een Chat met ons. Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

    Let goed op, want een verbouwing heeft gevolgen voor je verzekering. In deze korte video leggen we het uit. In de voorwaarden lees je wat we wel en niet vergoeden tijdens het aanbouwen of verbouwen van je woning. 

  • Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

    Je kan je rekeningnummer zelf wijzigen via Mijn Account. Kies bij jouw verzekering voor IBAN aanpassen. Heb je meerdere verzekeringen bij ons? Pas de IBAN daar dan ook aan, dit gebeurt niet automatisch.

  • Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?

    Natuurlijk zien we je niet graag vertrekken, maar we maken het je wel zo makkelijk mogelijk. Zo kun je dagelijks opzeggen en is er geen opzegtermijn. Je regelt dit via Mijn Account. Je vindt de opzegoptie bij Mijn Verzekeringen

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres of telefoonnummer wijzigen?

    Je kan je e-mailadres en telefoonnummer aanpassen in Mijn Account. Log in, scroll naar beneden en ga naar Mijn gegevens. Kies voor aanpassen en vul je nieuwe gegevens in.

  • Hoe kan ik een autoverzekering afsluiten als ik al een woonverzekering heb?

    Allereerst: bedankt voor je vertrouwen in ons! Je kunt je een autoverzekering toevoegen door eerst in te loggen op Mijn Account. Scroll naar beneden en klik op het plusje om een verzekering toe te voegen. Na het afsluiten van de verzekering verschijnt de verzekering bij Mijn Verzekeringen.

  • Ik ben trotse ouder geworden. Hoe geef ik de geboorte van mijn kind door?

    Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Is dit je eerste kind en heb je bij ons een inboedel-, opstal- of aansprakelijkheidsverzekering? Chat ons dan om de geboorte door te geven. Wij passen dan de gezinssamenstelling op je verzekering aan. Je vindt de chat doordeweeks rechtsonderin in je scherm tussen 8.30 uur en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

    Heb je al een of meer kinderen op je verzekering, dan hoef je niets aan ons door te geven. Je verzekering geldt namelijk voor meerdere kinderen!

Staat jouw antwoord er niet tussen?

Het is tijd om aan de bel te trekken! Graag helpen we je verder. Start rechts onderin op deze pagina een live chat of ontdek alle contactmogelijkheden.

Naar contactmogelijkheden
Vrouw thuis